• +31(0)344 577 884
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Ma - Vr 09:00 - 17:00
V-Ray 5.1 for 3ds Max beschikbaar!

V-Ray 5.1 for 3ds Max beschikbaar!

V-Ray 5.1 for 3ds Max is officieel als download te verkrijgen en biedt nu ook Chaos Cosmos, snellere CPU denoising en diverse andere verbeteringen aan V-Ray.

Verbeteringen

  • Chaos Cosmos objectenbibliotheek - De nieuwe 3D content bibliotheek, Chaos Cosmos,biedt een verscheidenheid aan elementen uit categorieën zoals mensen, voertuigen, planten, meubels en accessoires. Hiermee kunnen gebruikers elk interieur of exterieur verfraaien en hoeven ze geen tijd te besteden aan geometrie optimalisatie of het instellen van materialen - de Cosmos assets zijn altijd render-klaar en leveren hoogwaardige resultaten.
  • Meer precisie - Elk mask render-element van V-Ray kan worden gebruikt om specifieke gebieden van het gerenderde beeld te selecteren en kleur te corrigeren, direct in de VFB.
  • Snellere denoising voor CPU - De nieuwe Open Image Denoise engine is perfect voor interactieve rendering. Omdat het op elke CPU configuratie draait, zijn gebruikers niet gebonden aan specifieke hardware.
  • Meervoudige additieve Dome Lights — Creëer eenvoudig belichting van meerdere omgevingsbronnen in één render en pas de resultaten aan met LightMix.
  • Geavanceerde materiaaloverschrijving — Behoud de oorspronkelijke opaciteit, bump, lichtbreking en zelfbelichting van een scène voor nog meer creatieve controle.
  • Progressieve lichtverstrooiing — V-Ray's nieuwe progressief berekende lichtverstrooiingen bereiken natuurgetrouwe reflecties en lichtbrekingen in minder tijd.
  • Batch Camera Rendering — Optimaliseer de renderworkflow met een vrscene-export van alle camera's in één scène.
  • V-Ray Camera Lister — Eenvoudiger camerabeheer met de nieuwe Camera Lister.
  • Auto-conversie van Physical Materials — Autodesk’s Physical Materials worden automatisch geconverteerd naar V-Ray materialen zonder extra omzettingen.
  • Verbeterde doorschijnendheid V-Ray Material — Bereik realistischer doorschijnende resultaten met eenvoudigere controleparameters op basis van de V-Ray Scatter Volume technologie.
  • Verbeterd V-Ray Material in viewport — Representaties van V-Ray materialen in 3ds Max viewports zijn nu dichter bij de uiteindelijke render, wat een beter idee geeft van hoe de uiteindelijke resultaten eruit zullen zien.
  • V-Ray GPU Light Cache — Een GPU snelheidsboost. Snellere sampling en consistente belichting tussen IPR en productie rendering met Light Cache berekend op V-Ray GPU.
  • Verbeterde tyFlow support — Verbeterde tyFlow ondersteuning bij gebruik van Chaos Cloud and V-Ray GPU.
  • Verbeterde Cryptomatte support — Verbeterde Cryptomatte ondersteuning om objecten te scheiden op hun submaterialen.

Verkrijgbaarheid

Als u nieuw bent met V-Ray for 3ds Max, dan kunt u uw demoversie hier aanvragen. Gebruikt u reeds V-Ray 5 for 3ds Max, ga dan naar uw persoonlijke pagina op Chaos Group's website om de laatste versie van V-Ray for 3ds Max te verkrijgen.

Kopen / Upgraden

Als u overtuigd bent van de mogelijkheden van V-Ray 5 for 3ds Max, dan kunt u uw (upgrade) licentie voor de render plugin via ons resellerkanaal aanschaffen.

Veel Renderplezier!